Seuraa Blogitin kautta:

https://www.blogit.fi/design-byanns/seuraa

torstai 12. syyskuuta 2019

Syksyn yllätysväri ja kuvio

Olen aivan ihmeissäni,
yleensä olen päässyt syysmoodiin viininpunaisen värin myötä,
mutta nyt ensin värini onkin vihreä, sellainen oliivi, khaki mikälie.

Tätä oliivin vihreää on jo takissa, huiveissa ja haaveilen jopa housuista.
Tämä on monelle ihan normaalia, muttei minulle, koska olen aina
kokenut, ettei vihreä sovi minulle laisinkaan. Siniharmaan silmien värityksenkin
voi kummasti muuttaa vihertäväksi vain vihreän huivin laittamalla kaulaan.

Olin laittamassa myyntiin useita kukonaskel-kuvioisia vaatteitani, kunnes pysähdyin
Chanelin uutuuksien tutkimiseen. Uskokaa tai älkää, kukonaskel-kuvio on taas tai edelleen
menossa mukana. Ja mitä enemmän sitä nyt näen, sitä hienommalta ja ajankohtaiselta
se taas tuntuu. Olisiko edelläkävijän kuvio jopa, saa nähdä.

Tässä taas esimerkki siitä, kuinka kannattaa rohkeasti käyttää värejä ja kuvioita,
kokeilla niitäkin,
jotka eivät ennen ole tuntuneet omimmalta tai oletat vanhanaikaiseksi. Yllätä itsesi!


Lisää kuvia Instagramissa:
@designbyanns


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Julkinen kommentointi, asiallisesti kiitos.

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Vielä ehtii osallistumaan!